SANT JORDI

El passat divendres 21 d’abril vam celebrar a l’escola el dia de Sant Jordi i va esdevenir una jornada molt especial, plena de sorpreses i moments bonics.

Vam iniciar el nostre dia compartint una lectura amb els més petits, concretament amb els nens i les nenes d’I4. Per fer-ho vam crear parelles lectores per tal de gaudir d’una estona de lectura en aquest dia tan literari.

Per continuar, vam celebrar un acte comú al pati per tal d’atorgar els premis dels Jocs Florals a la millor producció i el comic més original. A banda, també vam poder gaudir d’unes danses que ens van ensenyar els alumnes de 6è i els gegants de l’escola.

Per últim, vam dedicar la tarda a fer dos tallers manuals. Ens van quedar unes roses i uns molinets molt xulos!

Sant Jordi sempre esdevé un dia per recordar, un dia per valorar la literatura i estimar-nos tot fent-nos regals i compartint moments especials.

A continuació, us deixem unes fotografies de la celebració de Sant Jordi. Esperem que us agradin!