ENS VISITA LA LJILJANA, MESTRA DE L’ESCOLA “JURJA DOBRILE” DE ROVINJ!

Aquesta setmana hem tingut el plaer de rebre a la nostra escola la Ljiljana, una mestra de l’escola Jurja Dobrile de Rovinj on el Marc, la Cristina Valero i la Mireia van fer un intercanvi Erasmus+ l’octubre passat.

Hem tingut la sort de que ens acompanyés en algunes sessions. En una d’elles vam poder ampliar els nostres coneixements sobre l’escola on treballa i el bonic poble on està situada gràcies a un vídeo que va editar l’alumnat croat i que a continuació ens expliqués I wish that I had duck feet, un conte molt divertit en anglès. Ens ha agradat tant que ens hem dibuixat a nosaltres com si fóssim el/la protagonista de la història!

També ha estat present en sessions com Science i English i ha participat molt activament amb els nens i nenes! Ens ho hem passat d’allò més bé!

Però el que més han gaudit els Nakama ha estat sens dubte la sorpresa final…xocolata amb arròs inflat i dolços, tot molt típic de Croàcia! YUMMY! Per acabar i acomiadar-nos d’ella, vam incorporar al nostre vocabulari una paraula nova d’una llengua totalment desconeguda per nosaltres, la qual serà molt útil si volem visitar aquesta escola i/o país en un futur…HVALA!!! (gràcies!)

1. Ljiljana

Dear all staff at Charles Darwin school,
    it’s been such a pleasure to be a part of your team, at least for just one week. Your school is amazing! Hope to see you again.
    Ljiljana