SOM LA CLASSE DELS TEORN!

Hola famílies!

Aquests primers dies d’escola ens va venir a veure la Carlota i ens va donar dues missions: escollir un nom per la nostra classe de 1r A i una insígnia que ens representés. I sabeu què? Ja ho tenim! Som la classe TEORN!

Així doncs, quan li vam ensenyar el nostre nom i la nostra insígnia a la Carlota, vam descobrir que havia fet un nou amic, en Charlie DRW! I tots dos ens van explicar que aquest curs ens esperaven grans reptes per poder salvar el nostre planeta. De manera que per aconseguir-ho treballarem de valent en el projecte “Green Power” a la “Green Power Academy” de l’escola. Els Teorn s’endinsen en un nou repte aquest primer trimestre! Però primer, necessitàvem fer la nostra foto de grup, aquí la teniu!!

I com vam fer molts intents de foto… us deixem l’enllaç perquè les veieu totes, hi han de molt divertides!

Cliqueu!

La Classe dels Teorn