NATACIÓ ESCOLAR A LA CLASSE TEORN … A TOTA MÀQUINA!

Hola de nou, seguidors i seguidores del nostre Blog!

Ja sabeu que aquest curs, com ja és costum a l’escola, l’alumnat de primer gaudeix de l’activitat de natació escolar dins de l’horari lectiu.

És una activitat que té un gran aprofitament pedagògic, doncs no només aprenen a nedar si no en saben, sinó que també fan activitat física en un medi diferent a l’habitual, l’aquàtic, de manera molt lúdica, amb la qual cosa augmenten les experiències motrius, milloren el seu control corporal, la respiració o la coordinació, entre altres. A més, és una oportunitat fantàstica per treballar des de l’àrea d’educació física els hàbits saludables, l’autoconeixement, el respecte, la seguretat en si mateixos/es, vencent a vegades a les seves pors,  i per suposat,  l’autonomia.

Estem tots i totes molt contents/es de com està anant, els nens i nenes han agafat molt ràpid les rutines de l’activitat, gaudeixen molt de cada sessió alhora que aprenen.

També volem aprofitar per agrair l’esforç que feu cada setmana per organitzar i fer els acompanyaments. Moltes gràcies famílies per fer-ho possible!

Us deixo un enllaç a l’àlbum de l’activitat, on aniré penjant durant el curs les fotos que pugui anant fent puntualment. Esperem que us agradi!

ÀLBUM FOTOS NATACIÓ 1r A CLASSE TEORN

ÀLBUM FOTOS TIÓ NATACIÓ 1r A