ACTIVITATS DE NADAL

Hola a tothoooom!!

Avui us explicarem totes les cosetes que vam fer els darrers dies d’escola abans de les vacances de Nadal!

El dimarts 20 vam celebrar el Christmas Fun i vam gaudir de 5 tallers diferents per l’escola. Cadascú va escollir el que més li va agradar fer i va ser molt divertit poder compartir aquest moment amb altres amics, amigues i familiars (germans/nes, cosins/es, etc.) pels diferents tallers nadalencs! I a la tarda sessió de peli! Aquí us deixem algunes fotos.

Per altra banda, el darrer dia, el dimecres 21 vam portar les nostres cartes a la bústia reial perquè els hi arribés als Reis Mags d’Orient. Després vam gaudir d’un esmorzar conjunt amb els/les altres companys/es de Cicle Inicial. Vam menjar cosetes típiques de Nadal, i com a l’escola estem endinsats en el projecte Erasmus + vam tastar galetes que ens vam portar d’Alemanya i panettone d’Itàlia. Després del patí vam fer cagar al Tió i wuau!! Quina sorpresa!! Ens va oferir piruletes de xocolata blanca i xocolata amb llet per tots i totes!

Aquí teniu algunes fotos més d’aquest darrer dia!

La classe dels Teorn