25N. DIA DE LA NO VIOLÈNCIA

Hola holaaaa!

El divendres dia 25 de novembre vam celebrar el Dia de la No Violència a l’escola. Per fer-ho, vam visionar un conte a la PDI en el qual ens parlava de les faltes de respecte que es feien una parella de tortuguetes que vivien juntes. Vam parlar de diferents valors i vam escriure totes aquelles paraules o frases boniques relacionades amb aquest dia a la pissarra. Després vam escriure cadascú la paraula que havia dit en un post it i el vam anar a enganxar a una gran porta lila de l’entrada juntament als altres post its dels nens i nenes de tota l’escola.

També vam fer una manualitat molt xuli, en la qual ens van ajudar les famílies! Vam construir unes ulleres liles per aconseguir tenir 100% aquesta mirada sense violència.

Aquí us deixem algunes fotos de totes les cosetes que vam fer aquell dia!

La classe dels Teorn.