RAMON BESORA VISITA LES AULES DE CICLE MITJÀ!

El passat dimarts dia 18 d’abril, l’alumnat de cicle mitjà va rebre la visita de l’escriptor Ramon Besora, padrí dels Encontats 2023. Durant el curs, l’alumnat ha llegit i treballat dos llibres d’aquest autor: “Zoo de paraules” i “L’ocell sense nom que volia ser rei”. Aquests llibres tenien relació amb dos aspectes treballats durant el curs: Els animals vertebrats i la poesia.

Les activitats amb l’escriptor van tenir relació amb els llibres de lectura i amb la poesia. L’alumnat va gaudir d’allò més amb aquest treball literari.

A continuació, us enllacem les fotografies.