LES ASSEMBLEES D’AULA I VERDA FAN UNA SORTIDA AL RIU SEGRE
23/06/26El passat dia 11 de juny els delegats i delegades d’AULA i de l’ASSEMBLEA VERDA van gaudir d’una sortida al riu Segre de Balaguer. Durant tot el curs, els nens i nenes delegats i delegades han fet una tasca de portantveus de la classe de forma… Llegeix més»

