ORGANITZACIÓ

ÒRGANS DE DIRECCIÓ

EQUIP DIRECTIU

L’equip directiu de l’escola és l’òrgan de govern que treballa de manera coordinada en el desenvolupament i l’aplicació del projecte de gestió que concreta el Projecte Educatiu de centre.

Directora: Cristina Carbonell Figuerola.

Cap d’Estudis: Eva Llena Muixí.

Secretària: Susagna Balasch Guasch

EQUIP DE GESTIÓ:

La funció principal de l’equip de gestió és col·laborar en el desplegament del PEC, concretat en el projecte de direcció i el Pla Anual i assegurar la coordinació en el desenvolupament de la tasca pedagògica. Formen l’equip de gestió l’equip directiu i les coordinacions de cicle.

ÒRGANS DE PARTICIPACIÓ EN LA GESTIÓ

CONSELL ESCOLAR

El consell escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern de l’escola i l’òrgan de programació, seguiment i avaluació general de les activitats.

El Consell Escolar del Centre està format per persones que representen diferents sectors:

Sector famílies

Sector professorat

Representant Ajuntament

Representant PAS

Representant PAE

Equip directiu

En el marc del Consell Escolar s’estableixen quatre comissions: la comissió econòmica, la comissió permanent, la comissió de convivència i la comissió de seguiment d’obres. D’entre les persones membres del Consell Escolar se’n tria una que impulsi mesures educatives de foment de la igualtat real i efectiva entre homes i dones.

CLAUSTRE

El claustre és l’òrgan de participació del professorat en la gestió i la planificació educativa del centre. Està integrat per la totalitat del professorat i el personal d’atenció educativa que hi presten serveis. És presidit per la directora del centre.

El Claustre de l’escola Mont-roig és el veritable motor de la innovació pedagògica que es realitza al centre.

ÒRGANS DE COORDINACIÓ

Existeixen diferents òrgans de coordinació tant entre el professorat com entre el professorat , les famílies, l’AMPA o diferents Serveis externs.

Podeu obtenir més informació al títol 3, capítols 5 i 6 de les NOFC (Apartat Documentació)