HISTÒRIA

L’escola Mont-roig és un centre jove que va començar la seva activitat el curs escolar 2007-08. El creixement demogràfic que va experimentar la ciutat va suposar un augment en la demanda de llocs escolars. Per a donar-hi resposta, des del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya es va apostar per un augment de l’oferta pública, amb la creació d’un nou centre, que en principi havia de ser de dues línies, però que en l’actualitat s’està reconvertint en centre d’una línia.

Vam triar el nom de Mont-roig perquè des del pati de l’escola podem veure aquesta serra que forma part del Montsec. Ens agrada portar el nom d’aquest espai natural perquè el relacionem amb la idea de fer camí i és que volem que l’etapa educativa que el nostre alumnat viu al centre sigui un trajecte apassionant!