L’escola

L’escola Mont-roig va començar la seva activitat el curs 2007-2008 i , des de llavors, ha anat creixent fins a completar tota l’etapa de primària. Al llarg d’aquests anys el nostre centre s’ha caracteritzat per treballar amb una metodologia activa i innovadora que procura el màxim desenvolupament de les activitats de cada infant i vetlla perquè aquest es produeixi en un adequat entorn afectiu. Comptem amb les famílies per a desenvolupar el nostre projecte pedagògic, un projecte que implica, per al conjunt dels i les professionals que hi treballem, fer realitat un repte diari de superació professional i personal.

MISSATGE ADREÇAT A LES FAMÍLIES QUE HAN DE FER LA PREINSCRIPCIÓ PEL CURS 2020-21.

Benvolgudes famílies.

Amb motiu de la publicació del RD 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma, us informem que queda aturat el procés de preinscripció. Tan aviat, com sigui possible, es reprendrà el procés amb les garanties necessàries.

Com sabeu davant la situació que vivim s’han hagut de suspendre les visites de “Portes Obertes” que havíem programat per aquesta setmana. De tota manera, qualsevol família, tant si havia acordat una visita com si no,  pot  posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant el nostre correu electrònic c5008789@xtec.cat.

Si ho desitgeu,  podem concertar una entrevista telefònica i us explicarem tot allò que necessiteu saber per entomar el període de preinscripci, quan es reprengui,  amb tota la informació necessària.

Res més, aprofiteu aquests dies per gaudir moltíssim dels vostres infants!

Darreres activitats de l’alumnat de 4t

L’alumnat de 4t han estat força entretinguts/des aquestes últimes setmanes!
Us en volem fer un recull perquè vosaltres també en gaudiu.

Recordeu clicar sobre la imatge per veure l’àlbum sencer.

Consignes de la reina Carnestoltes

Visita dels Mossos d’Esquadra: parlem del civisme i la convivència

Treballem el Còmic
Llegeix més»

PRIMER CARNAVAL DE BARRI!!

La Llar d’infants “Patufet”, l’Escola d’educació especial “L’Estel” i l’escola d’infantil i  primària “Mont-roig” van compartir la tarda del Carnaval.
La celebració de la Festa de carnaval va ser l’excusa perfecta per compartir una estona de gresca entre les comunitats educatives dels tres centres que es… Llegeix més»

VISCA CARNESTOLTES!!!

L’arribada de la reina Carnestoltes a l’escola va ser l’inici d’una setmana plena de disbauxa i alegría. Tot l’alumnat d’Educació Infantil hem seguit les seves ordres que han estat ben originals i esbojarrades.
Hem gaudit d’uns dies ben especials i ens ho hem passat molt bé.
Llegeix més»

L’AQUARI DE L’ESCOLA

A l’escola hem muntat un aquari. L’alumnat de  P5, amb la  col·laboració del Daby (un alumne de sisè) hem participat activament en aquesta activitat. Quan fèiem P3 vam treballar el projecte dels peixos i això ens ha motivat molt en la tasca que hem realitzat… Llegeix més»