COLÒNIES D’INFANTIL I INICIAL!

LA SETMANA PASSADA ELS INFANTS D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL VAM ANAR DE COLÒNIES A SANTA MARIA DE MEIÀ. VAM CONÉIXER LA FADA I EL FOLLET, QUE VAN INICIAR EL FIL CONDUCTOR DE LES DIFERENTS ACTIVITATS, ORGANITZADES EN GRUPS INTERNIVELLS. EL TEMPS ENS VA ACOMPANYAR… Llegeix més»

Arriba la “Queta” a l’escola: una nova manera de viure el català!

A la nostra escola ha arribat la Queta, una boqueta molt especial que parla en català i que ens està acompanyant en un dels moments més entranyables de la setmana.
Cada dimecres, durant el comiat, la Queta es converteix en la protagonista. Amb molta curiositat i… Llegeix més»

SANT JORDI

La Diada de Sant Jordi és una jornada molt significativa per a nosaltres i ens agrada celebrar-la organitzant diverses activitats. Dimecres 22, els infants d’educació infantil i de cicle inicial vam anar fins a la plaça Mercadal, on vam poder gaudir d’una representació teatral.
Dijous 23,… Llegeix més»