CELEBREM LA MONA A LES FRANQUESES

El passat divendres 31 de març vam celebrar el dia de la Mona tots plegats. De bon dematí, els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial van elaborar les seves mones i van anar a les Franqueses amb autocar. D’altra banda, l’alumnat de 3r, 4t i 5è va arribar-hi caminant per la vora del riu. I els mes grans de l’escola, els nens i nenes de 6è, van anar-hi amb bicicleta.

Ens vam reunir a les Franqueses per dur a terme una “Easter Egg Hunt”. És una tradició anglesa en què els infants han de buscar ous de Pasqua per un espai exterior. En el nostre cas, vam realitzar una gimcana de proves ben divertides per acabar aconseguint els ous de xocolata!

En finalitzar la gimcana internivell, els més petits de l’escola van tenir una estona per visitar el monestir de les Franqueses, mentre que l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior va elaborar la seva Mona de Pasqua. Després d’un matí tan entretingut, vam dinar i, de postres, vam poder gaudir de la nostra pròpia Mona.

Cliqueu a la Mona per poder veure les fotos d’aquest dia tan especial!