SERVEIS

Servei de menjador.

A l’escola Mont-roig creiem que l’espai de menjador és un espai educatiu més i per tant volem que l’acció educativa que s’hi desenvolupa sigui coherent amb la filosofia del centre. Prioritzem per tant el treball en dos àmbits. D’una banda vetllant per aconseguir un bon clima i treballant amb la voluntat que els infants gaudeixin en la utilització del servei i d’una altra banda aprofitant l’espai de menjador per treballar l’educació per la salut i per tant oferint una alimentació nutritiva, equilibrada, de proximitat, de qualitat  i saludable.

Creiem que la manera de garantir ambdues coses d’una manera més eficient  passa per controlar la  gestió del servei des del propi centre. És per això que la prestació del servei de menjador escolar és assumida per l’AMPA.

En l’actualitat l’AMPA ha contractat l’Associació Alba de Tàrrega, àrea de Quàlia projectes educatius, per l’elaboració dels menús, la contractació del monitoratge i la gestió del servei.  L’empresa serveix un càtering de línia calenta.

Servei d’acollida matinal i migdia.

L’escola ofereix el servei d’acollida matinal en horari de 08:00 a 09:00 hores, i al migdia de 12.30 a 13.30h. L’organització del servei correspon a l’AMPA i aquesta  ha contractat l’Associació Alba de Tàrrega, àrea de Quàlia projectes educatius  que en fa la gestió.

Casal d’Estiu

Amb la finalitat que els infants tinguin l’opció de participar en activitats lúdiques i educatives, l’AMPA organitza un casal d’estiu. Pots fer  la inscripció per setmanes.