Fira dels somnis 2023

El dijous 20 d’abril l’alumnat de cicle superior que no va anar de colònies, va anar a la residència Sant Domènec de Balaguer a realitzar una activitat conjunta amb els avis i àvies.

Aquesta activitat està emmarcada en la celebració, el proper 7 de maig, de la festa contra el càncer infantil, que des d’aquest any s’anomena la Fira dels Somnis.

L’activitat va consistir en decorar una lletra i un nombre que ens va facilitar el CRP de la Noguera. En concret vam decorar la lletra “S” i el nombre “2” que formaran part del títol gegant de la festa elaborat per les escoles

i les residències de Balaguer.

La tècnica emprada va ser l’estampació, amb pintura, de dits i mans, i de plantilles amb diferents formes i figures.

En acabar, vam fer un foto de record i llavors ens vam adonar d’un fet molt divertit, però això és un secret que només sabem nosaltres.

Va ser una experiència molt enriquidora poder tornar a fer activitats amb els avis i àvies.