Assoliment de la competència digital
1. Assegurar l’assoliment de la competència digital de l’alumnat corresponent al seu nivell.
ACCIONS | INICI | FINAL |
1.1. Avaluació i millora de l’EDC. | 23-24 | 26-27 |
1.2.. Establir el compromís i la coordinació per la implementació d’activitats d’aprenentatge digital. | 23-24 | 23-24 |
2. Definir el desplegament curricular complet de la competència digital de l’alumnat.
ACCIONS | INICI | FINAL |
2.1.Assoliment de consens en claustre de les eines de recerca. | 24-25 | 24-25 |
2.2.Implementació del procés a seguir en la recerca d’informació. | 24-25 | 24-25 |
2.3.Establiment a cada comunitat de les aplicacions o eines de creació de contingut digital. Recollida/ Disseny de les activitats relacionades amb la competència digital que es realitzen a cada equip docent… Tècniques de recerca, creació de documents, ús de les eines de comunicació, etc… | 24-25 | 24-25 |
2.4.Implementació de la robòtica, activitats, distribució en els cicles, en espais del centre. | 23-24 | 24-25 |
3. Crear un pla de comunicació.
ACCIONS | INICI | FINAL |
3.1. Modificació i ampliació del Pla d’acollida. | 23-24 | 23-24 |
3.2. Millora de l’acollida digital del professorat. | 23-24 | 23-24 |
3.3. Redacció del pla d’acollida per les famílies i els alumnes amb un apartat digital. | 23-24 | 23-24 |
Seguretat i protecció de dades
4. Formar tota la comunitat educativa en seguretat a internet.
ACCIONS | INICI | FINAL |
4.1. Organització de formació pel professorat. | 23-24 | 23-24 |
4.2. Organització d’una xerrada per les famílies i els alumnes. | 23-24 | 23-24 |
Planificació estratègica i organització
5. Promoure en el claustre provar noves formes d’ensenyament amb tecnologies digitals.
ACCIONS | INICI | FINAL |
5.1 Coordinació de trobades del claustre d’intercanvi d’experiències sobre l’ensenyament amb tecnologies digitals per augmentar-ne l’ús. | 24-25 | 24-25 |
Metodologies didàctiques i innovació
6. Potenciar l’ús dels EVA com a eina de transmissió de continguts i activitats als alumnes.
ACCIONS | INICI | FINAL |
6.1. Incorporació d’activitats en grup basades en projectes i sobretot altres matèries on els alumnes treballin a través de documents compartits. | 24-25 | 24-25 |
6.2. Implementar la utilització de rúbriques d’autoavaluació mitjançant el classroom. | 24-25 | 24-25 |
6.3. Repartiment durant l’etapa de primària l’ús de cada EVA. | 23-24 | 23-24 |
6.4. Utilització d’aplicacions i eines digitals en els projectes. | 25-26 | 25-26 |
Inclusió digital i de gènere
7. Dotar de MIFI’s a les famílies que tenen problemes de connectivitat.
ACCIONS | INICI | FINAL |
7.1. Detecció de les famílies necessitades. | 23-24 | 26-27 |
7.2. Repartiment de les MIFI’s. | 23-24 | 26-27 |