6è visita el YOMO

Famílies,

Hem pogut gaudir del YoMo: The Youth Mobile Festival. Dissenyat per a estudiants de 8 a 16 anys, inclou exhibicions educatives, actuacions en directe, tallers interactius, conferències teòriques i una àmplia gamma d’activitats pràctiques.
Hi hem arribat amb Rodalies i després a peu. hem hagut de fer cua per accedir al recinte. Un cop dins, anàvem per grups d’afinitats que ja hem creat a l’escola abans. Durant tres hores, lliurement, s’han visitat diferents propostes.

Més endavant, podreu llegir les opinions dels alumnes. Ha estat una gran experiència.