Transformant els patis

Estimades famílies,

Els últims dies, els patis de l’escola, han tingut una bona renovació. Des del curs anterior, en el marc del Consell d’alumnes, es va començar a iniciar un procés de disseny d’espais d’esbarjo. A partir de les propostes del propi alumnat, es van començar a traçar les línies mestres del projecte. Posteriorment, amb una comissió de mares de l’escola i membres de l’equip directiu, es va continuar donant forma i cercant pressupostos.

En aquest espai de temps, es va contactar amb diferents empreses del sector que ens van anar presentant els projectes d’acord amb els nostres desitjos. Finalment, a inici de curs, es va aprovar a l’assemblea de l’AFA tirar endavant en diverses fases el projecte.

Així que, d’acord amb tota la normativa vigent, i amb els permisos de l’Ajuntament i del Departament d’Educació, el projecte es s’ha començat a fer realitat.