Consell escolar

Famílies,

Ahir dimecres 20 de març, vam celebrar un Consell Escolar amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació de l’acta anterior.
  2. Memòria final de mandat.
  3. Comissió avaluativa.
  4. Altres.

Es va aprovar l’acta sense cap esmena, i el director va procedir a exposar la memòria final de mandat. A través d’indicadors propis del centre i externs, procedent de la Generalitat de Catalunya, es va retre comptes.

Posteriorment, es va configurar la comissió que s’entrevistarà amb l’Inspector d’educació per veure conèixer el parer de cada sector: AFA, famílies, mestres i ajuntament.

Finalment, es va exposar la problemàtica generada pel gran nombre d’alumnes amb patinets i bicicletes que fan ús de l’espai de pàrquing. Es van acordar algunes mesures al respecte.