Consell Escolar

Famílies,

El passat dilluns 9 d’octubre vam celebrar el primer Consell Escolar del centre. En aquest vam parlar de:

1. Aprovació de l’acta anterior.
  2. Programació General Anual. Es van llegir els objectius que fan referència als tres àmbits, així com les estratègies previstes per tal d’assolir-los. Així mateix, es van exposar els horaris del grup i sortides. Referent al transport, remarcar que es va aprovar la utilització de l’ús del transport públic per Molins de Rei, així com per arribar a altres destinacions, inclou el tren i els autobusos.
  3. Modificacions del pressupost. S’expliquen les causes que motiven aquestes modificacions.
  4. Renovació Consell Escolar. S’explica que enguany hi ha renovació parcial del consell, i s’explicita les persones que acaben mandat.
  5. L’Ajuntament explica que han proposat que l’escola sigui la part visible d’enguany de “ciudades educadoras” i que es buscarà que els altres centres també hi puguin participar a través de la creació de Haikus.
  6. Abans de finalitzar, el director agraeix la dedicació a les persones que finalitzen la seva dedicació al Consell.