30 Novembre. Dia Internacional de les Ciutats Educadores.

L’alumnat de 5è de l’escola, ha estat el grup encarregat per representar Molins de Rei en el Dia Internacional de la Ciutat Educadora.

Molins de Rei forma part de l’Associació Internacional de Ciutats Educadores, que té com a finalitat la construcció de comunitat i d’una ciutadania lliure, responsable i solidària, capaç de conviure en la diferència, de solucionar pacíficament els seus conflictes i de treballar pel “bé comú”; una ciutadania conscient dels reptes que afronta actualment la humanitat i amb coneixements i habilitats que li permeten de fer-se corresponsable de la cerca de solucions que exigeix el moment històric que vivim.

Podeu veure la notícia publicada per l’Ajuntament de Molins de Rei en aquest enllaç