Rebuig a les proves de 3r de primària

En relació a les proves d’avaluació de tercer de Primària -previstes de l’11 al 15 de maig a la nostra escola- l’AMPA  fa una crida a les famílies a manifestar el nostre rebuig a aquestes proves directament vinculades a la Llei Wert.

La llei preveu que els resultats d’aquestes proves es puguin publicar i serveixin per establir un rànquing entre les diferents escoles, sense comptar amb un pressupost per tal de corregir les deficiències que les proves puguin detectar i en detriment d’una formació integral de l’alumnat.

A més, no es té en compte el context socioeconòmic dels centres i dels estudiants, i sols serveix per justificar i potenciar l’existència de dos tipus de centres: els públics i els privats concertats.

Davant la política col·laboracionista i de fets consumats del Departament d’Ensenyament, demanem els familiars dels alumnes a manifestar l’oposició a la seva celebració.

Podeu obtenir més informació seguint el següent enllaç: www.noalalomce.net