Entrega premis Concurs Sant Jordi 2019

Quan arriba Sant Jordi…. sabem que es farà l’entrega de premis del concurs de dibuixos, contes i poemes al gimnàs de l’Escola.

És una activitat que es realitza conjuntament amb l’Escola. Tenim tot el suport i col.laboració de l’Equip Docent. A cicle superior (5è i 6è) els alumnes escriuen un conte o poema com un treball de classe més i la participació en el concurs és voluntària. Els alumnes estan motivats a participar i mostren molt d’interès, esperant amb il.lusió el dia de l’entrega de premis.

Fa vuit anys que organitzem el concurs, cada any intentem fer-ho una mica millor que l’any anterior. Aquest concurs es realitza perque hi ha un grup de mares que creiem que és una activitat cultural que val la pena seguir fent. Dediquem part del nostre temps a escriure i enviar les circulars, passar per les classes a recordar i motivar els alumnes que presentin un treball, encarregar els premis, llegir els treballs i decidir els premis, muntar l’exposició, fer els diplomes, escanejar els treballs i preparar l’article per penjar a la web.
Cada any demanem col.laboració a les famílies, qualsevol pare o mare que pensi que és una activitat interessant, pot venir i ajudar en aquestes petites tasques i contribuir a seguir millorant aquesta activitat.
Us convidem a fer-ho.

Aquest ha sigut el veredicte del jurat d’enguany.
Moltes felicitats als guanyadors i finalistes!
Moltes gràcies a tots per participar!

Nota: Demanem disculpes perquè durant l’entrega de premis ens vam oblidar de comentar que el jurat havia decidit no entregar cap premi de la categoria de Poemes de Cicle Mitjà, encara que s’havien presentat dos treballs.

Hem recollit els treballs que han participat en l’edició d’enguany perquè volem compartir amb vosaltres la feina i l’esforç dels vostres fills i filles. És un plaer tenir l’oportunitat de gaudir-ne.
Llegiu-los, trobareu creativitat, originalitat, il.lusió, innocència, màgia, imaginació, inquietuds, valors,…
Quin és el vostre preferit?

dibuixos infantil

cicle inicial