Consell Escolar 31/5/2022

Famílies,

Ahir vam celebrar un Consell Escolar. En aquest, vam tractar dels següents temes:

• Aprovació de l’acta anterior sense cap esmena.
  • Curs 22/23:
    • Inici de curs el 5 de setembre. Durant aquest mes, l’horari serà de 9 a 13 hores. De 15:30 a 16:00 hores i haurà extraescolars.
    • Acollida dels nou alumnat d’I3: s’aprova l’entrada gradual. La setmana del 5 al 9 de setembre, vindran en diferents franges horàries, sense ús de serveis complementaris.
    • S’aproven les sortides que es facin per Molins de Rei.
    • S’aproven els 4 dies de lliure disposició.
    • S’aproven els horaris lectius, de menjador, d’acollides i d’activitats extraescolars.
    • Quotes: s’explica que es mantenen i que es farà una regularització si cal, al finalitzar el present curs.
  • Carta de compromís: es llegeix el document i s’aprova. Es començarà a aplicar a partir del curs 22/23 amb l’alumnat que s’incorpori al centre.
  • NOFC: es modifica la composició del Consell Escolar.
  • Projecte Magnet: s’explica en quina fase es troba i que tan aviat com puguem, compartirem més informació.
  • Colònies: a petició de l’AFA es tracta aquest tema. S’explica quin és el procés en que es troba al centre envers aquesta activitat.
  • Altres: s’agraeix a l’Ajuntament la ràpida actuació el dia del sinistre per robatori.