Tall trànsit al Pg Terraplè el dijous 21

L’Ajuntament ens informa que:

​Dijous dia 21 de setembre des de les 9.30 del matí i fins les 20.00 hores, el Pg. Del Terraplè entre els carrer Rubió i Ors i Miquel Tort romandrà tallat al trànsit.

El motiu és la realització de les feines d’asfaltat de la cruïlla del Pg. del Terraplè amb Dc. Barraquer, que com sabeu passa a urbanitzar-se com una cruïlla tota elevada al mateix nivell que el Pg. Del Terraplè amb l’objectiu de pacificar el trànsit i millorar l’accessibilitat dels vianants.

Afectacions i alternatives al trànsit:

Es limitarà l’accés dels vehicles de més de 3.5 tones al Pg. Del Terraplè, per tant els autobusos escolars a partir de les 9.30 i fins 20.00 hores  no podran fer servir el Pg. Del Terraplè.

Es desviarà el servei del MolinsBUS amb el mateix recorregut que es fa els divendres de la Fira de la Candelera, és a dir en sentit Riera Bonet circularà pel c/Antoni Mª Claret- Mancomunitat.

Us enviem plànol de la zona afectada i plànol de l’itinerari del MolinsBUS .