Projecte Apilo

Benvolgudes famílies,

Aquest any ens hem apuntat al Projecte APILO.

En què consisteix:

Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat.

LA MISSIÓ APILO I TU

Ets una part fonamental de la Missió Apilo XII: has d’encarregar-te de localitzar, recollir i portar als punts de recollida selectiva Apilo totes les piles, bateries i acumuladors esgotats que puguis perquè es reciclin correctament. Pot ser que et sembli fàcil, però t’espera una tasca plena d’aventures.

ACONSEGUEIX EL TEU COET CONTENIDOR

Per ajudar-te en la teva missió tens a la teva disposició el contenidor coet Apilo XII perquè te l’enduguis a casa. Descarrega-te’l AQUÍ.

OMPLE’L DE PILES ESGOTADES

Els contenidors coet són dispositius pensats i creats per emmagatzemar de forma segura les piles esgotades. Recorda buidar-lo amb regularitat per portar les piles als punts de recollida selectiva.

PORTA LES PILES AL PUNT DE RECOLLIDA SELECTIVA DE L’ESCOLA

Pots trobar el punt de recollida selectiva més proper a les botigues on venen piles —incloent els supermercats i hipermercats—, a les escoles, a les deixalleries o als contenidors de recollida selectiva que trobaràs a la teva població. Hi ha més de 10.000 punts de recollida a tot Catalunya.