L’Escola es transforma

L’AFA i l’equip docent estem molt contents de la resposta que hem rebut de les famílies. Ha passat molta gent per l’escola durant tot aquest mes de juliol, hem fet molta feina gràcies a la vostra col.laboració, tots ens hem implicat en aquest procés, hem fet un gran equip. Volem agrair a tothom el compromís, l’esforç, la implicació, el bon rotllo i la feina ben feta. Gràcies!!!

Aquest és el resultat: espais polivalents, amples, agradables, acollidors, que influeixen positivament en els processos d’aprenentatge dels infants. Espais que permeten treballar amb metodologies actives i innovadores, que s’adapten segons els tipus d’activitat, potenciant el treball col.laboratiu, la creativitat i l’ús de tecnologia digital.

Al setembre les aules estaran muntades i els nostres infants estrenaran els nous espais, ells són els primers beneficiats de les millores.

Aquí us deixem les imatges que expliquen com hem viscut aquest procés de transformació.

Us esperem a partir de setembre per continuar amb la transformació del pati.

Famílies! Molt bon estiu!