Festa Nadal 2018

Avui 20 de desembre hem celebrat amb l’alumnat la Festa de Nadal. Ha estat una jornada diferent i molt emotiva amb la participació dels Minyons de Terrassa. Des de l’escola el nostre agraïment per la seva implicació i la dinamització de l’activitat on els alumnes… Llegeix més»

Merry Xmas 2018

We are the students of English 2.

We started vocabulary about Christmas. I am happy this is my last Christmas in prison. We watched a video about Christmas and we enjoyed it.

I miss my family and I am sad to be so far from my family. I am sad to be here again for Christmas. I am bored and alone in here. I don’t like Christmas in jail. It’s depressing and heart breaking to be separate from my family and children. I am homesick.

We wish you Merry Xmas. Hoping that 2019 will be better.

Slam al CFA

El passat dia 14 de desembre va tenir lloc el primer Slam en un Centre Penitenciari. Durant un mes, els alumnes han participat en tallers lliteraris duts a terme per Slamers reconeguts com: Karlos Viadel, Al-Bareto, Pablowsky, Marta B. i Isa Garcia.
L’acte presentat per la… Llegeix més»

Somiem l’escola que volem

Sueño, sonho, rêve, sogno, dream … diferents combinacions de lletres per construir la paraula somni en tantes llegües. Les hem escrit en aquest globus de colors que deixem anar, amunt, amunt, ben amunt, sense límit, sense fronteres. Alcem les mirades i veiem com el cel… Llegeix més»

Wonder

We are students from English level 2.

Last week we watched a movie called “Wonder”.

The movie was very beautiful. It was a story about a child with a disfigured face.

At the school, some students bullying him because he was different from them.

A friend of him helped to increase his confidence. He has a lovely family who helped him, too.

He had a space helmet for cover his face.

This movie gave us a beautiful and inspiring message: your face is your face, don’t discriminate others.

UN MÓN ENTRE MURS

Activitat adreçada als alumnes de Ges del mòdul de Socials 2 “Moviments Migratoris”. Els i les alumnes han creat un mapa de murs i de camps de refugiats on ens ha servit per reflexionar sobre les necessitats i les raons de crear murs als fluxos… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

Avui dijous 29 de novembre s’han fet les votacions per escollir els representants dels alumnes per formar part del nou Consell Escolar 2018.
Aviat sabrem els resultats!