L’Escola participa al Certamen Nacional de Lectura en Veu alta

Divendres 24 de març l’Escola Ponent va participar al Certamen Nacional de Lectura en Veu alta en la categoria de Grumets vermells (CM) i grumets verds (CS).

Després d’un concurs a nivell intern a l’escola (Òscars de lecura) varen anar al Certàmen el Jairo Renteria (CM) i la Estela Coca (CS) en representació de l’escola.

Tots dos van fer un molt bon paper al concurs.  Els van regalar dos llibres i un diploma per haver participat. Felicitats Jairo i Estela. Gràcies per ser els nostres representants!

Al certamen també hi van anar els alumnes de sisè a cantar tres cançons en directe.  El Toni els va acompanyar amb el saxo, la Maria amb el piano i el Valentí amb la guitarra. Van fer una actuació fantàstica. Tot el públic va embogir a aplaudiments. Gràcies també a vosaltres alumnes i mestres!

fullsizerender-60