L’equip humà de l’escola Ponent

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

A l’acostar-nos al final d’un primer trimestre emocionant i ple d’èxits a l’Escola Ponent de Granollers, l’equip humà vol prendre un moment per reflexionar sobre els moments especials que hem compartit i expressar el nostre agraïment a tots els membres d’aquesta meravellosa comunitat educativa.

El primer trimestre va ser una etapa plena d’aprenentatge, creixement i camaraderia a l’Escola Ponent. Els nostres alumnes han demostrat una dedicació exemplar, mostrant un interès continu en la recerca de coneixements i el desenvolupament personal. Els nostres docents han estat font d’inspiració, guiant els estudiants amb passió i professionalitat.

Les activitats extracurriculars, els projectes col·laboratius i les iniciatives solidàries han creat un ambient dinàmic i enriquidor. El nostre compromís amb l’excel·lència educativa i el benestar dels nostres alumnes ha estat el centre de tots els nostres esforços.

Amb l’esperit festiu que envolta aquestes dates, volem estendre les nostres més sinceres felicitacions a tots els membres de la nostra comunitat educativa. Les festes són una oportunitat per retrobar-nos amb la família, celebrar les nostres realitzacions i compartir moments especials amb els ser estimats.

Que aquestes festes estiguin plenes de pau, amor i alegria per a cada un de vosaltres. Que l’esperit de la temporada us inspiri i us ompli d’energia positiva per afrontar els reptes que ens depara el proper any. Desitgem que tots tingueu unes vacances reparadores i un inici d’any ple d’oportunitats i èxits.

Per capturar l’esperit festiu, compartim una fotografia de tot l’equip humà de l’Escola Ponent. A més, tenim el plaer de presentar-vos un vídeo animat on tots els membres de l’escola es reuneixen per ballar alegrement. Aquesta és la nostra manera de compartir aquesta temporada de celebració amb tots vosaltres.

Per veure el vídeo que hem preparat, cliqueu aquí.

En nom de tot l’equip humà de l’Escola Ponent, us agraïm per la vostra dedicació, suport i compromís amb l’educació. Que tingueu unes festes increïbles i un any nou ple de prosperitat i èxits.

Amb afecte,

L’equip humà de l’Escola Ponent de Granollers