La Ganyota d’hivern!

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Benvinguts i benvingudes a la primera edició de La Ganyota d’Hivern, la revista trimestral que destaca les experiències, les activitats i les celebracions que han tingut lloc a l’Escola Ponent de Granollers al llarg del primer trimestre. El nostre objectiu és oferir-vos una visió completa de les vivències i els èxits dels nostres alumnes, reflectint la dedicació dels docents i la vitalitat de la nostra comunitat educativa.

Durant aquest primer trimestre, les aules de l’Escola Ponent han estat un calaix de sorpreses on la creativitat dels nostres alumnes ha brillat amb intensitat. Les diferents classes, anomenades amb noms inspiradors basades en diferents escultures, han estat espais on el coneixement i la diversió es donen la mà.

Hem tingut l’oportunitat d’explorar més enllà dels murs de l’aula mitjançant diverses sortides educatives. Des de visites a museus fins a excursions a la natura, els nostres alumnes han après de primera mà i han experimentat el món que els envolta. Aquestes experiències han enriquit el seu coneixement i han fomentat l’amor per l’aprenentatge.

La vida a l’Escola Ponent no només es basa en l’aprenentatge acadèmic, sinó també en les experiències compartides i les festivitats que uneixen la nostra comunitat. Aquest trimestre hem celebrat amb entusiasme la tradicional Castanyada, amb tots els seus plats típics i activitats divertides. A més, vam rendir homenatge a la música amb la celebració de Santa Cecília, ressaltant el valor de l’art en la formació integral dels nostres alumnes. I, per acabar, vam tancar el trimestre amb la màgia de les festes de Nadal, creant moments inoblidables per a tots.

Aquesta revista no seria possible sense l’ardua tasca dels nostres docents, qui amb el seu compromís i dedicació han creat un entorn d’aprenentatge estimulant. Amb la seva orientació, els nostres alumnes han crescut no només acadèmicament, sinó també com a individus amb valors i habilitats que els serviran per a tota la vida.

A l’Escola Ponent de Granollers, estem encantats de compartir aquesta ressenya del primer trimestre amb tota la comunitat. Estem emocionats pel que ens espera en els propers mesos i pel que aportarem al creixement dels nostres alumnes. Gràcies per ser part del nostre viatge educatiu.

Esperem que us agradi molt!

L’equip humà de l’Escola Ponent