Informacions importants 1r trimestre

Informacions de final de trimestre:

1. L’escola ha estat seleccionada per a rebre l’impuls econòmic del Pla de millora d’oportunitats educatives per al curs 2020-2021, en el marc de les mesures adoptades pel Departament d’Educació per pal·liar els efectes desfavorables per la COVID-19. Entre aquestes mesures hi ha la contractació d’una educadora social que ajudarà i col·laborarà amb famílies i alumnes de 3r a 6è.

2. MENJADOR: Al desembre començaran les obres del nou menjador sota les aules d’infantil.

3. La propera setmana els dies 7 i 8 de desembre són dies festius i NO HI HAURÀ CLASSE.

4. Aquest any les entrevistes d’aquest primer trimestre amb les famílies seran durant tot el desembre virtuals (els tutors/es us convocaran) i s’enviaran les notes per internet . El calendari que fem entre totes les classes us el farem arribar en mà el mateix dia que l’àlbum.

5. El dia 16 de desembre gravarem el concert de Nadal de cadascuna de les classes (grups bombolla) i els penjarem al Web per tal que totes les famílies pogueu veure als vostres fills/es.

6. Al Hall de primària i d’infantil hi ha dos arbres de Nadal on les classes hi penjaran les postals de Nadal i els desitjos pel proper any.

7. El dia 21 de desembre, és l’ÚLTIM DIA DE CLASSE és un dia lectiu de jornada intensiva: L’horari de classe serà de les 9:00 a les 13:00 per a tot l’alumnat . A la tarda no hi haurà classe.El servei de menjador funcionarà fins les 15.00h .

8. La visita del Patge Gregori i la CANTADA DE CANÇONS D’HIVERN pels carrers de Granollers. Aquest any serà virtual .

9. ROBA PERDUDA. La última setmana posarem a l’entrada una taula amb tota la roba perduda que hem anat recollint al llarg de tot el trimestre i que ningú ha reclamat. La que no s’hagi agafat al final de la setmana, la posarem als contenidors d’Humana.

10. És important que aprofiteu aquestes dates per a regalar als vostres fills i filles, llibres i jocs educatius i per participar en les activitats lúdiques i educatives que es fan a la ciutat.

11. Les classes del 2n trimestre començaran el DIVENDRES dia 8 de gener en horari normalitzat.

12. Us volem agrair tota la col·laboració que les famílies esteu fent aquest any COVID en el que s’ha de vigilar tant per no córrer riscos i així permetre que l’educació pugui seguir sent el màxim de presencial possible. MOLTES GRÀCIES!

L’EQUIP DE MESTRES

Granollers, 1 de desembre de 2020