Concerts de Nadal curs 2023-2024

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

L’esperada temporada de Nadal ha arribat a l’escola amb una dosi extra de joia i entusiasme, gràcies als emocionants concerts que han tingut lloc al llarg de dos dies. Els protagonistes d’aquest espectacle han estat els estudiants dels grups A i B, des de la més petita de les edats fins als valents estudiants de sisè de Primària.

Des dels més petits d’Infantil de 3 anys fins als estudiants apassionats de sisè de Primària, tots van col·laborar per oferir el millor espectacle i que els familiars marxessin amb una molt bona sensació del concert.

L’escenari és va omplir d’una combinació de català i anglès , demostrant la diversitat lingüística dels estudiants. Els més petits, de les classes d’Infantil, van sorprendre amb les seves veus dolces i la seva innocència, mentre que l’alumnat de cicle Mitjà i Superior van oferir interpretacions més elaborades, mostrant la seva habilitat per comprendre i expressar-se en diverses llengües. Un dels moments més emocionants va ser quan, tots els estudiants, tant dels grups A com dels B, es van reunir a l’escenari per interpretar una cançó en anglès.

Els concerts de Nadal no només van ser una oportunitat per mostrar el talent dels estudiants, sinó també per fomentar l’amor per la música i les arts escèniques. A través d’aquests espectacles, els nens i nenes van aprendre a superar la importància de treballar en equip, de compartir la seva passió amb els altres.

Amb aquesta celebració, l’escola ha creat un record inoblidable per a tots els qui hi van participar i per als qui van tenir l’oportunitat de ser espectadors d’aquesta experiència única. Aquest esdeveniment no només va ser un comiat a l’any vell, sinó també una benvinguda plena d’esperança al nou any que s’acostava.

Per conèixer una mica millor les cançons que s’han realitzat, diferents nens i nenes han preparat un programa del concert perquè tothom conegui el nom de les cançons del concert. És el següent:

A continuació, us deixem un seguit de fotografies on podeu veure, a nivell general, com ha estat el concert.

Ara, als següents articles, podreu comprovar com, de manera més específica, ho han fet els nens i nenes de diferents nivells. Recordeu que, per poder entrar a l’article de cada nivell, des del Classroom, Classdojo i els diferents e-mails tindreu les contrasenyes (són les mateixes que us hem enviat fins ara)