AUSTRALIA DAY – Infantil i Cicle Inicial de Primària

Benvolgudes famílies i estimat alumnat,

Avui, dia 26 de gener, els passadissos de l’escola ressonen amb rialles i excitació mentre celebrem l’Australia Day. Aquest esdeveniment especial ha transportat als nostres petits alumnes d’educació infantil i de cicle inicial de Primària cap a les terres llunyanes d’Austràlia, plenes d’aventures, històries fascinants i animals exòtics.

El punt de partida d’aquest viatge ha estat un Storytelling únic. Els alumnes de sisè de Primària han compartit amb entusiasme la història apassionant de la descoberta d’Austràlia amb els nostres estudiants més joves. La narració ha captivat les seves ments i ha despertat la curiositat per aquesta terra misteriosa.

Després de conèixer la història, cada grup-classe ha posat a prova la seva creativitat mitjançant l’elaboració d’una manualitat especial. Amb la informació recopilada de la història de la descoberta d’Austràlia, cada classe ha creat el seu propi estat australià. Aquesta activitat no només ha fomentat la col·laboració i el treball en equip, sinó que també ha enfortit els vincles entre els diferents nivells educatius.

El colofó d’aquesta jornada ha estat la creació d’un impressionant mural de Australia Day. Totes les classes d’Educació Infantil i del primer cicle de Primària han col·laborat per pintar les lletres que formen aquesta commemoració. El mural no només reflecteix la bellesa de la diversitat de la nostra comunitat escolar, sinó que també celebra la ricor de la cultura australiana.

Finalment, els nostres estudiants han sortit de les aules per explorar el pati de l’escola com autèntics exploradors, cercant animals típics d’Austràlia. Cada descobriment els ha estat recompensat amb una petita delícia per compartir a l’aula, creant així un vincle inoblidable amb els personatges fascinants d’Austràlia.

A l’Escola, estem encantats de proporcionar als nostres infants una experiència educativa enriquidora i divertida, que no només promou el coneixement del món que ens envolta, sinó que també fomenta la creativitat i la interacció entre els diferents nivells. L’Australia Day ha estat una oportunitat única per viure una aventura educativa inoblidable i per establir records que perduraran en el temps.

Aquí us deixem un seguit de fotografies on podeu veure com ho ha fet cada classe:

Per veure les fotografies de l’Australia Day d’I3, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de l’Australia Day d’I4, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de l’Australia Day d’I5, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de l’Australia Day de 1r de Primària, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de l’Australia Day de 2n de Primària, cliqueu aquí.