Els alumnes de 6è hem fet PARKOUR a la classe d’educació física!

Què és el parkour?

El Parkour és l’art del desplaçament, és una disciplina d’origen francès que consisteix en desplaçar-se per qualsevol entorn, utilitzant les habilitats del propi cos, procurant ser el més eficaç i eficient possible i efectuant moviments segurs. Això vol dir superar obstacles que es presentin en el recorregut, com ara tanques o baranes, murs, etc.

Què hem fet a l’escola?

Primer vam veure uns vídeos de gent professional i també d’alumnes d’altres escoles fent Parkour. Després vam fer un recorregut d’agilitat per tota la pista fent acrobàcies i saltant bancs.

Ho voleu veure?

Ha estat una bona experiència, en aquests vídeos podeu veure el resultat.