Visita de l’AFA al menjador de l’escola

El passat dimecres 21 d’octubre la Comissió de Menjador va fer una visita a l’Escola per poder veure el funcionament del Servei de Menjador. Els responsables del servei, recordem que són l’empresa Campos Estela, ens van explicar tot el protocol, tant a Primària com a Infantil.

A la visita, es va poder comprovar que es respecten tots els protocols de seguretat i higiene i que es fan els torns corresponents per poder assegurar els grups bombolla. Així mateix, es va visitar la cuina i es van revisar tots els estris que es fan servir per al servei diari.

La Comissió de Menjador va sortir satisfeta de la visita, on només es va detectar millores al mobiliari del menjador, i la falta de monitors addicionals per poder fer el servei respectant el ràtio monitor – alumnes. S’ha estat treballant conjuntament amb l’empresa i les administracions per solucionar aquest inconvenient, amb el resultat de què fa unes setmanes el Departament d’Educació va assignar un nou monitor.