L’AFA a les xarxes socials

Amb el context de pandèmia derivada de la COVID-19, un dels primers reptes de l’AFA era com poder adreçar-se a totes les famílies i poder compartir els diferents projectes que hem encetat. I la manera més idònia era rellançar les xarxes socials de l’AFA.

Així, hem creat un nou compte a Instagram i hem donat més activitat al compte de Facebook i Twitter. També tenim un Whatsapp i podem posar-nos amb contacte amb vosaltres a través de Dinantia. Així, ens assegurem que totes les famílies poden disposar de diferents canals per estar informats d’aspectes rellevants del projecte educatiu amb l’escola.

Però d’allò que estem més orgullosos és de poder estrenar el nou Blog de l’AFA on podeu trobar tota la informació rellevant en detall sobre els menús del menjador mensuals, activitats extraescolars, articles que puguin ser del vostre interès i informar-vos de tots els projectes que farem conjuntament amb l’escola. En aquest blog pivotarà tot el necessari per vosaltres com a famílies.

Compartim amb vosaltres tots aquests canals de comunicació: