AFA Escola Montessori

El passat 16 de setembre es va celebrar l’assemblea ordinària de socis de l’AFA on es va presentar una única candidatura per representar a l’AFA els pròxims dos anys. Aquest grup de famílies va presentar el seu projecte. Els socis presents en aquesta van ratificar la candidatura en votació per unanimitat.

Aquest nou equip engega amb molta il·lusió i ganes un nou projecte d’AFA on l’objectiu principal és crear una xarxa activa i potent de famílies que col·laborin activament amb l’escola, mitjançant comissions mixtes família-escola, per compartir preocupacions, inquietuds i propostes mitjançant la bidireccionalitat. En definitiva, crear un projecte en comú Escola – Famílies.

Els membres que componen la nova AFA són:

• Presidenta: Laura González.

• Vicepresidenta: Erika Tatiana López.

• Secretari: Alexis Busto.

• Tresorer: José Sánchez.

• Comissió Menjador: Eva Aguilera, Jamila Bettioui, Víctor Pérez, Anwar Sadat El Maimouni.

• Comissió Extraescolars: Laura Carrillo, Andrea Nataly Loya, Lara Díez.

• Comissió Covid-19: Jose Luís Perugachi.

• Comissió de Pati: Laura Arévalo, Ángel Pizarro.

• Comissió Activitats: Patricia Aquino, Griselda Bas.

• Comissió Comunicació: Darío Peña.

Us fem una crida a totes les famílies per fer-se socis de l’AFA, acció que permet assegurar la continuïtat de l’associació així com poder assegurar un número més gran de famílies que prenguin part del projecte educatiu de l’Escola.