Primària (C. Mitjans i Grans)

Reading is fun!

Des de l’àrea d’anglès es dona molta importància a la lectura en llengua anglesa! Per això ja fa alguns cursos que els alumnes han inicial un club de lectura a 5è i 6è. D’aquesta manera s’introdueix als alumnes una besant més lúdica de la llengua anglesa i així fomentem el gust per la lectura.

Reading is fun! Llegeix més »

Formigues cooperatives

Si mirem l’educació de fa vint anys i la d’ara podem veure una gran diferència de molts aspectes. Metodològics, organitzatius, material… però el més important és que ara l’alumne ha de ser el protagonista dels seus aprenentatges i el mestre fa de guia i passa a segon pla. No vol dir que el mestre sigui menys important sinó que deixa

Formigues cooperatives Llegeix més »

La llengua és divertida!

Una de les competències que han d’adquirir els nens i nenes és la comunicació oral. Això implica comprendre i expressar missatges orals tenint en compte diferents contextos.  Saber escoltar i expressar-nos és molt important en la nostra vida diària.

La llengua és divertida! Llegeix més »

STEAM a la comunitat dels mitjans

Durant aquest darrer trimestre a la comunitat dels mitjans hem començat a treballar amb espais de lliure circulació, on els nostres infants poden escollir l’espai que satisfaci les seves necessitats i inquietuds. Un dels nou espais és l’STEAM on hi predominen les propostes obertes i globalitzades, així que cada infant pot desenvolupar al màxim la

STEAM a la comunitat dels mitjans Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut