LA GRAN NADALA!!!
LA GRAN NADALA 2017
LA GRAN NADALA!!! Llegeix més »
Els alumnes de 5è hem estat treballant per equips, LA CLASSIFICACIÓ DE LES VEUS HUMANES. També hem exposat els treballs davant els nostres companys. (Per veure les fotos fes click al títol)
LA CLASSIFICACIÓ DE LES VEUS HUMANES Llegeix més »
El nens/es de 3r. hem practicat LA IMPROVISACIÓ amb diferents instruments de l’aula de música.
3R INTRUMENTS I IMPROVISACIÓ Llegeix més »
Els alumnes de 4t. aquesta setmana hem assajat la cançó “IPANEMA” per a flauta a la classe de música. Ja ens estem preparant per al carnaval!!! Si voleu escoltar el vídeo, cliqueu aquí.
MÚSICA/FLAUTA 4T. Llegeix més »