Visita a l’Ermita de Santa Anna

El passat divendres, dia 4 de novembre de 2016, els nens i nenes de 3r van fer una excursió de senderisme fins a l’Ermita de Santa Anna, al terme municipal de Castellvell del Camp.

Van sortir de l’escola i van agafar l’autobús de línia fins a la Plaça d’Almoster. Una vegada van arribar, els seus tutors els van dividir en 5 grups per classe i els van plantejar un repte; els van donar un mapa per grup, on hi havia marcats uns punts d’interés, i una llegenda que deia com es deien aquells punts, però amb una dificultat, estaven desordenats! La MISSIÓ era ordenar-los i posar a sota de les imatges el seu peu. I tots van posar camí fins a l’Ermita.

Tothom s’ho va passar d’allò més bé, i els alumnes van descobrir on s’acabava la nostra ciutat, i començava Castellvell, van gaudir d’unes vistes espectaculars des de dalt de la muntanya, i van poder veure de primera mà quines són les diferències entre un poble i una ciutat.

L’Ermita era preciosa, i fins i tot van poder entrar per veure-la per dins.

Una vegada van dinar, va ser l’hora de tornar. Encara quedaven alguns punts per descobrir del mapa. Finalment tots els grups ho van aconseguir. I abans d’agafar el bus de tornada encara van poder jugar una estona a un parc amb uns columpis molt especials.

Si voleu veure algunes fotografies d’aquesta excursió, punxeu en la següent imatge:

ermita-santa-anna-49