III TROBADES “VINE AL MEU PATI”

Aquest curs escolar 2016 – 2017 hem celebrat la tercera edició de les trobades Vine al meu pati! entre les escoles: Rubió i Ors, Misericòridia, Marià Fortuny i Els Ganxets de Reus.

Amb aquestes trobades es pretén que els nens puguin establir relacions amb nens i nenes d’altres escoles, que coneguin altres realitats, gaudir de nous jocs, conèixer nous espais, gaudir del pati d’una manera diferent i, en definitiva, aprendre jugant i compartint.

iii trobadesEls alumnes de segon van ser els primers anfitrions i el 25 de maig van venir nens i nenes de l’escola Rubió i Ors, Misericòrdia i Ganxets de Reus, ha gaudir del pati de la nostra escola.

Si feu un click sobre la fotografia en veureu moltes més.

Els alumnes de 1r, van anar a conèixer l’escola dels Ganxets de Reus, allà es varen trobar amb alumnes de Misericòrdia i Rubió i Ors. Es van conèixer tot fent un bon esmorzar que  les AMPAS de totes les escoles van patrocinar.

Tan aviat tinguem les fotografies les penjarem per a què les pogueu gaudir.