La biblioteca torna a obrir les seves portes!

Us comuniquem que hem restablert el servei de préstec. Som conscients de que molts dels vostres alumnes poden necessitar llibres tant de coneixements com de lectura i per aquesta raó us volem demanar si podeu fer arribar aquest correu els vostres alumnes i les seves famílies.

La biblioteca està oberta per a recollida de préstecs de dilluns a divendres de 10 a 13 h i de 17 a 20 h.

Es poden demanar llibres per:

☎TELÈFON  936 369 697

? WHATSAPP 610 560 978

? CORREU ELECTRÒNIC: bustiapeticioprestecs.biblioteca@castelldefels.org

·        CONSULTA DOCUMENTS DISPONIBLES  A LA BIBLIOTECA AL  CATÀLEG ALADÍ   https://bibliotecavirtual.diba.cat/

·        CONTACTA AMB NOSALTRES I ET FEM RECOMANACIONS.

·        PREPAREM LOTS DE DOCUMENTS INFANTILS CONSIDERANT DIFERENTS EDATS.

En el cas dels infants hem preparat lots amb recomanacions per 0-3, 3-6, 6-9 i 9-12 anys.

Per a la recollida cal entrar amb mascareta, rentar-se les mans amb gel prèviament i respectar l’aforament i les distàncies de seguretat.

Moltes gràcies.