Convocatòria per a demanar beca de menjador 20-21

Benvolgudes famílies,

Ha sortit la convocatòria per a demanar beca de menjador escolar pel curs 2020-21.
Per la situació que vivim de confinament i mesures sanitàries, la tramitació dels ajuts pel proper curs, serà telemàtica, a través de la pàgina WEB del Consell Comarcal del Baix Llobregat (www.elbaixllobregat.cat).
El termini de presentació de sol•licituds serà del 4 al 17 de juny del 2020.
Si alguna família té dificultats per fer-la, que es posi en contacte amb l’escola mitjançant el correu electrònic (a8037930@xtec.cat) i passarem el cas a serveis socials que s’encarregaran de fer aquest tràmit.
IMPORTANT
A l’omplir la beca us demana l’identificador de l’alumne/a (IDALU), el trobareu als butlletins de qualificacions, al costat del nom i cognoms.

Us enviem adjunt la informació
– Bases de la convocatòria d’ajuts individuals de menjador 2020-2021.
– Document FAQS amb els terminis i la documentació que s’ha d’aportar.
– I el següent link https://www.elbaixllobregat.cat/educacio/ajuts_menjador_escolar on pots sol·licitar aquest ajut.

Salutacions
Direcció