Concert de La Clika!!!

Els infants de 2n aquest any han participat a la Clika… Una cantata feta  a Castelldefels en el teatre Plaza. Què és la Clika?

La Clika és una colla d’amics i amigues que comparteixen aventures, jocs, rialles, aprenentatges, il·lusions i sobretot… música!  Si voleu escoltar les cançons cliqueu sobre l’article…

Us convidem a escoltar -les:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut