MÚSICA 1/6

El proper divendres, 5 de juny, és el Dia Mundial del Medi Ambient.

Segur que molts de vosaltres heu vist o heu sentit a les notícies com la natura, els animals i l’aire s’han anat recuperant durant aquests mesos en què els humans hem estat tancats a casa. Això és una altra mostra de l’impacte que les persones tenim sobre el planeta i la importància de cuidar-lo.

Per aquest motiu, aquesta setmana us proposo que escolteu aquesta cançó anomenada “Mama Tierra” del cantant Macaco. Espero que us agradi:

Després d’escoltar-la, responeu les següents preguntes:

1.- Quin missatge creus que vol donar la cançó?

2.- Escriu alguna frase de la cançó que t’hagi agradat, et sembli bonica o interessant. Per què has triat aquesta?

3.- Què consideres que pots fer tu (petites accions) per cuidar el planeta?

Envieu-me les respostes al correu d’aula indicant a l’assumpte MÚSICA i el vostre nom.