Museu de la tardor

Aquesta setmana els infants han anat portant a l’escola els treballs que han fet amb les famílies per muntar el museu de la tardor. Una iniciativa feta des de l’AFA de l’escola.. Els infants conjuntament amb les famílies han fet decoracions molt boniques.  El museu ha estat  obert tan matins com tardes per poder-lo visitar….Els infants han passat a veure’l en diferents moments del dia.  Gràcies a l’AFA per la iniciativa i a les famílies per la vostra col·laboració.

Us animem a seguir col·laborant i repetir per l’any vinent… Enhorabona per la iniciativa