Treballem la intensitat del so

A Infantil ens agrada molt, a l’hora de música, jugar amb les qualitats del so i aprendre a diferenciar els contrastos.

Treballem el fort i el fluix, l’agut i el greu, el ràpid i el lent, el llarg i el curt…

Aquestes imatges i vídeos que us deixem a continuació són una mostra de com vam treballar el fort i el fluix fa uns dies.

Vam escoltar l’audició “Aire en Eco” de Michel Richard Delalande. Ens havíem de moure segons la intensitat del so (fort mocador amunt, fluix mocador avall):

També vam jugar al “director d’orquestra”, un alumne/a havia d’aixecar un dels dos cartells i la resta d’infants, que tenien instruments, havien de tocar fort o fluix segons indiqués el director.

I, per acabar, us deixem aquesta cançó tan divertida!