Tenim bons hàbits bucodentals a l’escola?

Els infants de 1r, seguim investigant sobre què podem fer evitar les càries. Vam fer una enquesta per conèixer els hàbits dels nostres companys i companyes de l’escola.

Després de fer l’enquesta per les diferents classes… hem recollit tota aquesta informació en gràfics de barres. Hem realitzat 2 gràfics per classe (un en relació a si es renten les dents o no i un altre per conèixer el numero de vegades al dia). Els hem analitzat i hem extret unes conclusions que li farem arribar al ratolí Pérez. Missió acabada!