MÚSICA A L’ESCOLA: desembre

Arriba desembre i tornem a canviar la música d’entrada i sortida de l’escola! Durant aquest darrer mes del primer trimestre escoltarem pop espanyol.

La música pop és un estil musical derivat de la música popular. Aquesta música s’origina a mitjans del Segle XX i combina elements de diversos gèneres musicals.

Durant la primera quinzena escoltarem el grup Fito & Fitipaldis, i durant la segona quinzena al mític grup Mecano.

Les cançons que escoltarem de Fito & Fitipaldis els primers dies de desembre seran les següents:
  • Entrada: Acabo de llegar

• Pati: Antes de que cuente diez

• Sortida: Soldadito marinero

Com que aquest mes estem menys dies a l’escola, a partir del 12 de desembre canviarem a Mecano, i sentirem les següents cançons:
  • Entrada: Un año más

• Pati: Los amantes